امروز: جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - 19 April 2019

آخرین اخبار

اخبار برگزیده

کد خبر: 91406
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۸ شهریور ۱۳۹۵ ۰۸:۳۵
دسته: تهران
پرینت
ایمیل

بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان در اولویت کاری آموزش و پرورش باشد

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با هشدار نیوز با اشاره به این نکته که به عنوان یک فرهنگی و عضو کوچکی از جامعه فرهنگیان کشور، نسبت به وضعیت معیشتی فرهنگیان دغدغه دارم، اظهار داشت: موضع معیشت فرهنگیان از مباحث جدی در حوزه آموزش و پرورش است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: یک معلم باید بدون دغدغه سر کلاس درس حاضر شده تا بتواند به خوبی به دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی تعلیم دهد.

وی ادامه داد:بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان از جمله موضوعات اساسی و مهمی به حساب می آید که باید در اولویت فعالیت های آموزش و پرورش باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از فرصت های مختلف و در دیدارهای گوناگون با مسئولان وزارت آموزش و پرورش، موضوع توجه به معیشت فرهنگیان مطرح شده و این امر را رسالت خطیری بر دوش خود احساس می کنیم.

وی عنوان کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره مستقیم به وضعیت معیشت فرهنگیان داشته اند و باید دولت بویژه وزارت آموزش و پرورش توجه جدی به موضوع معیشت فرهنگیان کند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امیدواریم دغدغه های فرهنگیان در حوزه معیشتی با اقدامات مسئولان کاهش پیدا کند.



+ 2
I_DONT_LIKE_IT - 0

منبع: http://www.mehrnews.com/news/3754916/بهبود-وضعیت-معیشتی-فرهنگیان-در-اولویت-کاری-آموزش-و-پرورش-باشد
بازدید: 954

تعداد نظرات: 2
منتشر نشده: 0
 
ir
+0
unlike
-0
فرهنگی ۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۸
پاسخ
comments فقط حرف می زنند لطفا عمل کنید بعد حرفش را بزنید
 
 
ir
+0
unlike
-0
فرهنگی ۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۹:۴۵
پاسخ
comments کدام وضعیت معیشتی چرا نظام رتبه بندی شامل نیروهای خدماتی نشد.چرا نباید مدارک دانشگاهی نیروهای پیمانی طرح مهر آفرین اعمال گردد.چرا باید در مناطق محروم از نیروهای خرید آموزشی استفاده شود در حالی که در خود آموزش و پرورش این مناطق نیروهای پیمانی طرح مهر آفرین با مدرک لیسانس و فوق لیسانس مرتبط با آموزش و پرورش وجود دارد اما از وجود این نیروها استفاده نمی شود که هیچ از نیروهای غیر مرتبط با رشته و مدرک تحصیلی در مدارسی به عنوان مدارس مشارکتی و نیروی مشارکتی استفاده می شود کجای این عدالت است که نیروی پیمانی طرح مهر آفرین در مناطق محروم دارای مدرک دانشگاهی باشد از او استفاده نگردد اما در عوض مدارس به عده ای خاص واگذار گردد تا عده ای را خود انتخاب و به عنوان دبیر و آموزگار سر کلاس بگذارد در حالی که سطح تحصیل این معلمان خود خوانده از نیروی پیمانی طرح مهر آفرین پایین تر بود و غیر مرتبط با تدریس مورد نظر چرا باید به نیروهای پیمانی بگویند شما حق اعمال مدرک و تبدیل وضعیت ندارید مگر این نیروها از همین دانشگاه هایی که نیروهای مشارکتی فارغ التحصیل شده اند مدرک نگرفته اند
 

کد امنیتی
کد جدید