امروز: چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - 18 October 2017

آخرین اخبار

اشتراک خبر نامه

پنجره

ایران با پاکستان مودت و دوستی دیرینه‌ دارند/ لزوم همکاری مشترک برای مبارزه با تروریست
ممنوع‌التصویری شهردار تهران در تلویزیون صحت ندارد + فیلم
وزیر خارجه انگلیس: برای حفظ برجام تلاش می‌کنیم
نمایشگاه بین المللی منبع کسب درآمد برای شرکت‌های خاص شده است
طرز تهیه شربت ها شربت پرتقال
کد خبر: 290819
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۹:۳۰
دسته: خودرو
پرینت
ایمیل

نامه وارده یک مخاطب ؛ چه گناهی کرده ام محصول ایران خودرو خریده ام!!

به گزارش هشدارنیوز ؛ یکی از مخاطبین هشدارنیوز نوشت :

 
اینجانب در 17 مرداد 96 برای خودرو 206 صندوق دار v8 ثبت نام کردم که بعد از چندین روز تاخیر در 25/6/96 خودرو را تحویل گرفتم، در همان روز اول در 30 کیلومتر ماشین صفر در حال حرکت ایستاد و هیچ وقت روشن نشد،لذا طی تماس با شماره 096440 و درخواست امدادرسانی و حضور امدادخودرو ماشین به نمایندگی 1714 که از همان محل خریداری کرده بودم انتقال یافت، پس فردا(27/6/96) پس از شناسایی علت،از طرف نمایندگی قطعه درخواست گردید که قطعه روز پنج شنبه مورخ 30/6/96 تحویل نمایندگی رسید که بعد از نصب قطعه متاسفانه باز ماشین روشن نشد،ساعاتی بعد از نمایندگی اذعان داشتند که علت و مشکل از ecu میباشد و نیازمند درخواست مجدد امداد ویژه برای تعویض ecu هست لذا اینجانب درخواست تعویض خودرو را مطرح کرده ام که طی تماس های روزانه و مکرر با مرکز 096440 و دفتر منطقه ای رشت جهت پیگیری تاکنون بی نتیجه بوده است،واقعا چه گناهی مرتکب شدیم از شرکت ایران خودرو ماشین صفر ثبت نام کردیم ؛از 25 شهریور از کار و زندگی افتادیم همه کارهام لنگ شده واقعا این انصاف و مشتری مداری هست !!!!!!
 


+ 6
مخالفم - 0

بازدید: 516

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید